Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Koordynator Centrum Obsługi Klienta ds. projektów i rozwoju systemów

Firma: Lafarge Cement S.A.

Miasto/Region:Piechcin / kujawsko-pomorskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Wykształcenie: min. średnie,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym
    z obsługą klienta B2B,
  • Wiedza na poziomie eksperckim z zakresu obsługi klienta, call center, analizy procesów, zarządzania projektami (mile widziany certyfikat PMP lub podobny),
  • Obsługa pakietu MS Office na wysokim poziomie i znajomość systemów informatycznych dedykowanych do obsługi klienta oraz SAP,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Odporność na stres oraz duża elastyczność we wdrażaniu zmian,
  • Doświadczenie w logistyce i/lub spedycji będzie dodatkowym atutem,
  • Mile widziana znajomość metodyki LEAN, DMAIC lub Six Sigma.
  • Koordynacja procesu przyjmowania zamówień i nadzór nad realizacją sprzedaży,
  • Zarządzanie zespołem konsultantów oraz wdrażanie i szkolenie nowych pracowników,
  • Analiza obecnych procesów, prowadzenie projektów w celu ich optymalizacji na podstawie trendów rynkowych,
  • Zarządzanie procesami oraz standardami w komunikacji
    z klientem i wyszukiwanie obszarów do potencjalnej poprawy jakości obsługi klienta,
  • Proponowanie i nadzorowanie wdrażania zmian w systemach informatycznych w Centrum Obsługi Klienta w celu zwiększenia procentowego udziału zamówień on-line oraz poprawy efektywności,
  • Nadzorowanie przepływu informacji między działami wewnątrz firmy.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Koordynator Centrum Obsługi Klienta ds. projektów i rozwoju systemów Piechcin]

Dodaj pomysł lub uwagę: