Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: znanylekarz.pl

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (najlepiej w zakresie wsparcia technicznego),
  • znasz angielski na poziomie min. B2 i swobodnie się nim posługujesz,
  • otwartość, komunikatywność i analityczne myślenie to Twoje mocne strony,
  • kręci Cię wyłapywanie błędów w działającym oprogramowaniu :)
  • potrafisz organizować sobie czas pracy oraz wyznaczać priorytety,
  • ludzie opisują Cię jako osobę pewną siebie,
  • a wizja prowadzenie zebrań nie wywołuje u Ciebie ataku paniki ;)

to jest to oferta dla Ciebie!

Oferujemy:

  • umowę o pracę: 3 miesięczny okres próbny, potem umowę na czas nieokreślony,
  • opcje na udziały po 3 miesiącach (więcej o ESOPie znajdziesz tu)
  • pracę zdalną (okazjonalnie),
  • bezpłatne zajęcia języka angielskiego,
  • pakiet medyczny,
  • kreowanie swojej kariery w firmie,
  • domową atmosferę - owocowe poniedziałki i środy, piwne piątki, śniadania firmowe,
  • szansę rozwijania międzynarodowego produktu medycznego.

Jeśli dobrnąłeś w czytaniu tutaj, to być może oznacza że chcesz swoją osobą wesprzeć nasz zespół, ekstra! Nie pozostało nam nic innego jak zachęcić Cię do kliknięcia w “Aplikuj”.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

ZnanyLekarz, czyli?

Największy serwis internetowy ułatwiający pacjentom wymianę opinii o lekarzach oraz umówienie się na wizytę on-line NA ŚWIECIE. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Firma przez ponad 5 lat istnienia, z serwisu z opiniami o lekarzach, przekształciła się w największy marketplace medyczny i software dla lekarzy.

Chcesz dołączyć do najbardziej zgranego zespołu (ever!) Customer Success i swoją pracą przyczyniać się do zmian (na lepsze ;)) w branży medycznej?

Pracować z produktem, który ułatwia pracę lekarzom, a życie pacjentom?

Kręci Cię pomaganie innym, lubisz rozmawiać z ludźmi, będąc jednocześnie asertywnym i pewnym siebie?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, śmiało czytaj dalej! Jak się u nas pracuje możesz podejrzeć na Facebooku i Instagramie, a pracę naszego działu CS możesz podejrzeć tu :)

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • wsparciem technicznym naszych klientów (placówki medyczne) opartym na bieżącym kontakcie telefonicznym i mailowym,
  • zbieraniem od placówek informacji dotyczących ich potrzeb i problemów jakie napotykają,
  • zgłaszaniem błędów do działu IT (jira) i współpraca w zakresie ich rozwiązania,
  • szkoleniem zespołów Customer Success i Sales z zakresu zmian produktowych, aby wesprzeć ich codzienną pracę,
  • utrzymaniem dobrych relacji z klientami,
  • aktywnym testowaniem nowych rozwiązań dla naszych klientów.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: