Stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta

Firma: Trenkwalder

Miasto/Region:Zabrze / śląskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny!
  • wysoka orientacja na klienta,
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
  • znajomość pakietu MS Office.
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio u naszego klienta),
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • pracę od poniedziałku do piątku.
  • utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami zagranicznymi,
  • prowadzenie korespondencji, kontakt telefoniczny i mailowy,
  • przyjmowanie zamówień, potwierdzanie i ich realizacja,
  • koordynację procesu dostaw,
  • współpraca z poszczególnymi działami firmy.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista/ka ds. obsługi klienta Zabrze]

Dodaj pomysł lub uwagę: