Powrót do strony głównej

Stanowisko:

SharePoint Administrator

Firma: Hays Poland Sp. z o.o.

Miasto/Region:Kraków / małopolskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Obecnie dla jednego z największych i najbardziej uniwersalnych Banków w Polsce prowadzimy rekrutację na stanowisko SharePoint Administrator.

Będziesz odpowiedzialny za:
  • Administracja środowiskami SharePoint 2010, 2013 oraz 2016
  • Administracja platformą SharePoint Online w Office 365
  • Uczestnictwo w projektach takich jak: migracja do Office 365, upgrade wersji SharePoint, wdrożenie nowej platformy SharePoint, optymalizacja istniejącego środowiska
  • Projektowanie architektury platform SharePoint
  • Wdrażanie najlepszych praktyk w środowiskach SharePoint
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych na poziomie 3 linii wsparcia
  • Pełnienie roli eksperta w technologii SharePoint

Wymagamy:
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego obszarze administracji SharePoint
  • Znajomość platform SharePoint: SharePoint 2010 lub 2013
  • Znajomość stosu narzędzi: Windows Server, SQL Server, Active Directory
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Samodzielność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dokładność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole

Benefity:
  • premie roczne
  • ubezpieczenie na życie,
  • ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków,
  • opiekę medyczną (Luxmed),
  • fundusz świadczeń socjalnych (pożyczki, zapomogi pracownicze)
  • kartę Multisport
  • szeroki pakiet szkoleń
  • umowę o pracę

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [SharePoint Administrator Kraków]

Dodaj pomysł lub uwagę: