Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Office Coordinator

Firma: Accenture

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Wymagania :

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zdolność priorytetyzowania zdań i pracy pod presją czasu.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel (Word, Excel i PowerPoint).
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji zarówno z klientem wewnętrznym jak i zewnętrznym.
  • Umiejętność zarządzania zespołem recepcji.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
  • Staranność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.

Oferujemy:

 

  • Ciekawą pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku.
  • Elastyczny styl pracy.
  • Doskonałą atmosferę pracy.
  • Możliwość podwyższania kwalifikacji i szkolenia.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28.6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

 

Zespół zarządzania i obsługi administracyjnej (Enterprise) w firmie Accenture to specjaliści dysponujący wiedzą i szerokimi, praktycznymi umiejętnościami. Enterprise to m.in. dział personalny, dział marketingu i PR, dział finansów, dział kontroli jakości, dział prawny, IT oraz dział wsparcia administracyjnego.



Obecnie do jednego z naszych biur w Warszawie poszukujemy kandydata na stanowisko Office Coordinator

Charakterystyka pracy:

 

  • Koordynacja usług związanych m.in. z utrzymaniem właściwego funkcjonowania biura.
  • Kontrolowanie budżetu.
  • Składnie i koordynowanie zamówień.
  • Kontakt z zarządcą budynku oraz serwisem technicznym.
  • Aktualizacja powierzonych dokumentów i procedur.
  • Kontrola pracy recepcji.
  • Przygotowywanie prezentacji, procedur wewnętrznych i raportów.
  • Pomoc w planowaniu i organizowaniu spotkań biznesowych.
  • Identyfikację krytycznych problemów związanych z funkcjonowaniem biura i ich aktywnie rozwiązywanie.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Managera.
  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami.
  • Kontrolowanie systemu kontroli dostępu
  • Kontrola obiegu dokumentów.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 4 wyświetleń oferty [Office Coordinator Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: