Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne)

Firma: LPP S.A.

Miasto/Region:Gdańsk / pomorskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • Bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego
  • Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji
  • Procesowanie zgłoszeń trudnych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności)
  • Wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego
  • Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • Biegle posługuje się językiem niemieckim lub rumuńskim
  • Posiadaja doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
  • Cechuje się wysoka kulturą osobistą i komunikatywnością
  • Jest odporna na stres
  • Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
  • Bardzo dobrze znaja obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią
  • Umowę o pracę (bez okresu próbnego)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Twórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz
  • Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe benefity (prezenty świąteczne, owocowe czwartki, wyprawki dla młodych rodziców i in.)
  • Parking samochodowy i rowerowy dla pracowników
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
  • Możliwość nauki języków na preferencyjnych warunkach
  • Programy wolontariatu pracowniczego
  • Uczestnictwo w LPP Team - naszej firmowej drużynie sportowej

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista ds.obsługi klienta (infolinie obcojęzyczne) Gdańsk]

Dodaj pomysł lub uwagę: