Stanowisko:

Koordynator/ka punktu obsługi klienta

Firma: Trenkwalder

Miasto/Region:Opole / opolskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • gotowość wzięcia udziału w kilkutygodniowym szkoleniu w Krakowie (listopad/grudzień),
  • około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? aplikuj!),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie: Excel,
  • orientacja w terenie, znajomość topografii Opola i okolic
  • dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
  • umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
  • szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
  • pakiet Multisport dla chętnych,
  • prywatną opiekę medyczną dla zainteresowanych,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
  • koordynacja i kontrolowanie pracy całego zespołu,
  • raportowanie do Kierownika Regionu
  • zarządzanie transportem: wyznaczanie tras, kontakt z kierowcami, obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Koordynator/ka punktu obsługi klienta Opole]

Dodaj pomysł lub uwagę: