Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego

Firma: VECTOR POLSKA Sp. z o.o.

Miasto/Region:Warszawa (Bielany) / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie wsparcia technicznego dla klientów (hotline)
  • Udział we wdrożeniach u klienta 
  • prace administracyjne związane z obsługą Klientów

Kogo szukamy:

  • Osoby mającej praktyczne doświadczenie w pracy w salonie lub serwisie samochodowym na stanowisku: administratora IT, pracownika BOK, magazynu, serwisu lub w pracy w sieci dealerskiej, i/lub z doświadczeniem w pracy hotline w firmie o profilu informatycznym (min. 2 lata)
  • Z dobrą znajomością j. angielskiego(warunek konieczny) i /lub j. niemieckiego
  • Znającej język SQL w stopniu min. podstawowym, Microsoft Office
  • Samodzielnej i szybko przyswajającej wiedzę z dokumentacji
  • Mającej doświadczenie w procesach wdrożeniowych u klienta  i w prowadzeniu prezentacji szkoleniowych 
  • Odpornej na stres i dobrze radzącej sobie w sytuacjach niestandardowych 
  • Gotowej do odbywania podróży służbowych

Co oferujemy:

  • Pracę (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i kameralnej atmosferze
  • Wynagrodzenie składające się z części zasadniczej i prowizyjnej
  • Szkolenia produktowe (także w Austrii)
  • Potrzebne narzędzia pracy, wsparcie firmy
  • Ubezpieczenie medyczne
  • Kartę MultiSport Benefit

Na aplikacje (CV) czekamy do 25.01.2019.

W imieniu naszego Klienta – firmy VECTOR POLSKA będącej Partnerem austriackiej firmy Vector Software Datenverarbeitung GmbH, z siedzibą w Wiedniu, która jest producentem programu “CDP” oraz aplikacji mobilnej “Mobilny Asystent” dla salonów i serwisów samochodowych różnych marek w 8 krajach europejskich

 
poszukujemy:

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista ds. wsparcia technicznego Warszawa (Bielany)]

Dodaj pomysł lub uwagę: