Stanowisko:
User Experience Architect w Zespole UX i Designu
Firma: Bank Millennium S.A.
Miasto/Region:Warszawa / lubelskie
Kraj:
Forma Zatrudnienia:dowolna
Zarobki:dowolne
Treść oferty:
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie przy zadaniach związanych z mapowaniem doświadczenia Klienta w procesach digitalowych
- Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
- Doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym w projektowaniu aplikacji mobilnych i serwisów www
- Praktyczna znajomość wzorców behawioralnych i ich wykorzystanie w projektach interaktywnych
- Umiejętność tworzenia ścieżek Klienta i możliwych scenariuszy użycia
- Dobra znajomość metod prototypowania
- Umiejętność badania i wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
- Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
- Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
- Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
Aplikuj teraz za pomocą przycisku "Aplikuj"
w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Bankowości Elektronicznej
w Warszawie na stanowisku:
Poszukujemy osób które ciekawi, jak działają procesy internetowe i mobilne i jak korzystają z nich nasi użytkownicy, mocno skupionych na zagadnieniach human designu i połączeniu człowieka z technologią. Core naszych działań to przekładanie skomplikowanych procesów i usług na intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacyjny. Nasza misja to tworzenie usług i produktów, które będą zaskakiwały, spełniały potrzeby użytkowników, które użytkownicy polubią i do których chętnie będą wracali.
Obowiązki:
- Optymalizacja istniejących rozwiązań w oparciu o realne dane i feedback użytkowników
- Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
- Projektowanie makiet interfejsów aplikacji mobilnych oraz serwisów WWW w oparciu o stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
- Mapowanie emocji, barier i potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów
- Przeprowadzanie badań użyteczności i testów funkcjonalnych oraz walidowanie przygotowanych propozycji pod katem ich zgodności z potrzebami Klientów
- Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych
- Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
- Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z rozwijanymi systemami, procesami i aplikacjami
- Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, ale także w obszarze trendów technologicznych i społecznych