Powrót do strony głównej

Stanowisko:

User Experience Architect w Zespole UX i Designu

Firma: Bank Millennium S.A.

Miasto/Region:Warszawa / podlaskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie przy zadaniach związanych z mapowaniem doświadczenia Klienta w procesach digitalowych
  • Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
  • Doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym w projektowaniu aplikacji mobilnych i serwisów www
  • Praktyczna znajomość wzorców behawioralnych i ich wykorzystanie w projektach interaktywnych
  • Umiejętność tworzenia ścieżek Klienta i możliwych scenariuszy użycia
  • Dobra znajomość metod prototypowania 
  • Umiejętność badania i wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych 
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
  • Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta 
  • Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy

Aplikuj teraz za pomocą przycisku "Aplikuj"
w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Bankowości Elektronicznej
w Warszawie na stanowisku:

Poszukujemy osób które ciekawi, jak działają procesy internetowe i mobilne i jak korzystają z nich nasi użytkownicy, mocno skupionych na zagadnieniach human designu i połączeniu człowieka z technologią. Core naszych działań to przekładanie skomplikowanych procesów i usług na intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacyjny. Nasza misja to tworzenie usług i produktów, które będą zaskakiwały, spełniały potrzeby użytkowników, które użytkownicy polubią i do których chętnie będą wracali.

Obowiązki:

  • Optymalizacja istniejących rozwiązań w oparciu o realne dane i feedback użytkowników
  • Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
  • Projektowanie makiet interfejsów aplikacji mobilnych oraz serwisów WWW w oparciu o stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
  • Mapowanie emocji, barier i potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów
  • Przeprowadzanie badań użyteczności i testów funkcjonalnych oraz walidowanie przygotowanych propozycji pod katem ich zgodności z potrzebami Klientów
  • Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych 
  • Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
  • Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z rozwijanymi systemami, procesami i aplikacjami
  • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, ale także w obszarze trendów technologicznych i społecznych

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 12 wyświetleń oferty [User Experience Architect w Zespole UX i Designu Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: