Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów

Firma: PKP Intercity Spółka Akcyjna

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 14.04.2019 r.

PKP Intercity S.A. to największy polski operator kolejowy specjalizujący się w krajowych i międzynarodowych przewozach dalekobieżnych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów pracownika na stanowisko:

Opis stanowiska:

  • zarządzanie oraz kierowanie zespołem podległych pracowników i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym, terminowym realizowaniem powierzonych zadań,
  • przygotowywanie i realizację strategii sprzedażowej Spółki,
  • prowadzenie negocjacji i nadzór nad przygotowywanymi umowami w zakresie zakupu i utrzymania systemów sprzedaży oraz powiązanych z działaniem tych systemów;
  • realizacja zadań związanych z:
    • rozwojem i utrzymaniem funkcjonujących systemów sprzedaży (tradycyjnych i elektronicznych) oraz zdalnych kanałów dystrybucji biletów,
    • rekomendowaniem zmian do systemów sprzedaży i kanałów dystrybucji biletów w celu ich unowocześnienia, poprawy funkcjonalności i rozwoju.
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rozwoju i optymalizacji systemów sprzedaży i kanałów dystrybucji biletów,
  • inicjowanie i realizację projektów mających na celu zwiększenie funkcjonalności i efektywności obszaru sprzedaży,
  • nadzór nad postępowaniami zakupowymi dotyczącymi systemów sprzedaży i dystrybucji biletów w kanałach systemów sprzedaży i dystrybucji biletów w kanałach zdalnych,
  • współpracę z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z transportem kolejowym, zarządzaniem i marketingiem, ekonomią lub dziedzinami pokrewnymi,
  • minimum 3 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, sprzedaży – w tym sprzedaż usług,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie wdrażania, rozwoju i zarządzania systemami sprzedażowymi,
  • doświadczenie we wdrażaniu nowych narzędzi sprzedażowych,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem i umiejętności koordynowania pracy podległego zespołu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz umiejętność myślenia biznesowego i projektowego,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i delegowania zadań,
  • otwartość na zmiany,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Mile widziana znajomość rynku kolejowego oraz przepisów związanych z odprawą i przewozem podróżnych.

Oferujemy:

  • możliwość poprowadzenie profesjonalnego, energicznego i zgranego zespołu
  • możliwość kontynuacji rozwoju zawodowego i poszerzania doświadczenia na kierowniczym stanowisku,
  • niezbędne szkolenia,
  • odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 5 wyświetleń oferty [Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: