Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Międzynarodowych Projektów i Systemów Informatycznych

Firma: Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp.k.

Miasto/Region:Jankowice / wielkopolskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Twoje zadania:

  • Obsługa zgłoszeń przez międzynarodowy portal pomocy technicznej
  • Bieżąca analiza zapytań Pracowników oraz rozwiązywanie zgłoszeń
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z użytkownikami systemów wewnętrznych oraz z zewnętrznymi partnerami
  • Prace konfiguracyjne

Twoje kompetencje:

  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2
  • Chęć codziennej pracy w językach obcych
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (6:00 - 18:00)
  • Zdolności analityczne, dokładność
  • Samodzielność, nastawienie na klienta wewnętrznego
  • Umiejętność komunikacji i współpracy 

Mile widziane: 

  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk i/lub Customer Service
  • Znajomość nowoczesnych usług IT
  • Rozumienie infrastruktury IT i zależności między jej poszczególnymi elementami
  • Znajomość zagadnień ITIL

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista ds. Wsparcia Międzynarodowych Projektów i Systemów Informatycznych Jankowice]

Dodaj pomysł lub uwagę: