Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds. rozwoju pracowników

Firma: Dr. Schumacher Sp. z o.o.

Miasto/Region:Lubań / dolnośląskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Jakich kompetencji i umiejętności od Ciebie oczekujemy?

  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym:
    • co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania szkoleniami (planowanie, budżetowanie, organizacja, badanie potrzeb i ocena efektywności szkoleń),
    • co najmniej rocznego doświadczenie w zakresie samodzielnego przygotowywania programów szkoleniowych i prowadzenia szkoleń z umiejętności miękkich,
  • doświadczenia w opracowywaniu programów rozwojowych dla pracowników na różnych poziomach stanowisk,
  • predyspozycji do przekazywania wiedzy innym oraz czerpania z tego radość i satysfakcji,
  • wykształcenia wyższego kierunkowego,
  • dobrej znajomości języka angielskiego i / lub niemieckiego (min. B1),
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • doskonałych umiejętności organizacyjnych,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacji i współpracy z klientem wewnętrznym,
  • entuzjazmu, motywacji i zaangażowania,
  • umiejętności rozwiązywania problemów,
  • samodzielności.

Dodatkowym Twoim atutem będzie:

  • doświadczenie w firmie produkcyjnej,
  • ukończenie szkoły trenerskiej,
  • ukończenie szkoły/kursu facylitatorów i /lub coachingu zespołowego,
  • ukończenie szkoły HRD BP.

Co mamy Ci do zaoferowania?

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość uczestniczenia oraz realny wpływ na rozwój firmy,
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach HR,
  • możliwość realnego rozwoju zawodowego,
  • pracę w malowniczym mieście w otoczeniu, zamków, gór, lasów i jezior.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego przycisku.

Dr. Schumacher Sp. z o.o. jest jednym z wiodących w Europie producentów chusteczek nawilżanych stosowanych w pielęgnacji, higienie dezynfekcji a także w kosmetyce i w gospodarstwie domowym. Firma produkuje z sukcesami od wielu lat asortyment dla znanych światowych i europejskich marek. Stale się rozwijając, stała się uznanym międzynarodowym specjalistą w produkcji chusteczek nawilżanych. Obecnie poszukujemy do pracy w Lubaniu:

Jakich zadań możesz się spodziewać na tym stanowisku?

  • udziału w tworzeniu strategii planowania szkoleń dla pracowników i jej wdrażania,
  • identyfikowaniu potrzeb rozwojowych i szkoleniowych pracowników firmy,
  • organizowaniu szkoleń zamkniętych, współpracy wewnątrz firmy i z firmami zewnętrznymi, komunikacji z zainteresowanymi stronami
  • prowadzenie procesu onboardingowego dla nowych pracowników, organizacji szkoleń dla nowych pracowników,
  • wsparcia pracowników w procesie adaptacji do nowego miejsca pracy,
  • projektowania, planowania oraz przeprowadzania wybranych szkoleń miękkich (m.in. z zakresu umiejętności menedżerskich, komunikacji i innych umiejętności miękkich),
  • tworzenia oraz aktualizowania materiałów szkoleniowych,
  • monitorowania i weryfikacji jakości przeprowadzonych szkoleń oraz ich wpływu na osiąganie przez firmę celów strategicznych,
  • raportowanie z prowadzonych działań,
  • szukania i wdrażania innowacyjnych metod i narzędzi szkoleniowych,
  • aktywnego wsparcie projektów HR.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 7 wyświetleń oferty [Specjalista ds. rozwoju pracowników Lubań]

Dodaj pomysł lub uwagę: