Powrót do strony głównej

oferta praktyk/stażu

Stanowisko:

Support Specialist

Firma:

Miasto/Region:Kraków / małopolskie

Forma Zatrudnienia:pełen etat

Zarobki:dowolne

Minimalne wykształcenie:wyższe licencjackie

Treść oferty:

edrone szuka Support Specialisty do zespołu Customer Care

Jakie wyzwania przygotowaliśmy dla Ciebie?:

  • pomożesz nam odpowiadać na te najtrudniejsze, “niecierpiące zwłoki” pytania klientów
  • będziesz przyjmować zgłoszenia błędu w systemie i “stać na głowie” aby jak najszybciej ten problem rozwiązać
  • będziesz miał/ miała kontakt z największymi eCommercami w Polsce i za granicą
  • będziesz miał/ miała możliwość kontaktu z branżą ecommerce na różnego rodzaju eventach i spotkaniach
  • będziesz rozwijać swoje umiejętności w marketingu,ecommerce, techniczne
  • 8-10 klientów, których eCommercy będą w Twoich rękach a ty z dumą będziesz patrzeć na rosnące wyniki
  • mailowy i telefoniczny kontakt z klientami w ramach BOK
  • tworzenie scenariuszy Marketing Automation w naszym systemie
  • szkolenia klientów


Jeżeli jesteś:

  • ambitną, zaangażowaną osobą
  • znasz angielski na poziomie B2
  • znasz podstawy HTML
  • interesujesz się marketingiem
  • chcesz poznać branże eCommerce i dużo się nauczyć 

to wyslij nam swoje CV

Co oferujemy w zamian?:

  • progresywne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • indywidualną ścieżkę kariery
  • pracę przy ambitnych i prestiżowych projektach dla znanych marek
  • wkład w rozwój autorskiego narzędzia
  • stałą integrację wewnątrz zespołu
  • udział w spotkaniach branżowych
  • pracę w przyjaznym, dynamicznie się rozwijającym zespole specjalistów
  • własny system szkoleń z najnowszych trendów i narzędzi marketingu internetowego
  • pracę w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w bliskim centrum Krakowa 
  • dofinansowanie do karty multisport i opieki medycznej

Praca w zespole dziesięciu uśmiechniętych supporcaków :)


Osoba aplikująca ("Kandydat") niniejszym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w edrone spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Lekarskiej 1, 31-203 (dalej “Administrator Danych Osobowych” lub "ADO") zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”). 

Osoba aplikująca może w każdym przypadku żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także może złożyć sprzeciw co do ich dalszego przetwarzania lub w każdym przypadku może cofnąć zgodę na przetwarzanie lub złożyć skargę do organu nadzoru. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie danych napisz na adres dreamteam[at]edrone.me
Dane te są przechowywane przez okres 36 miesięcy.


Niezależnie od podstawy przetwarzania wskazanej powyżej, ADO przetwarza następujące dane osobowe tj: imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c dla celów statystycznych oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 0 złożone aplikacje na tę ofertę / 67 wyświetleń oferty [Support Specialist Kraków]
Prosimy o dopisanie w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pracodawcę w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2002 nr 101 poz. 926 ze. zm.)

Dodaj pomysł lub uwagę: