Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Kierownik działu obsługi klienta

Firma: Gi Group

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

WYMAGANIA:
·       min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
·       doświadczenie w zakresie rozliczeń i fakturowania leasingu (mile widziane)
·       wykształcenie wyższe, najlepiej związane z finansami
·       bardzo dobra znajomość Excela
·       bardzo dobra znajomość j.angielskiego
·       umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem
·       proaktywność, otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

·        Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,
·        Zarządzanie i motywowanie pracowników podległego zespołu,
·        Optymalizacja procesu fakturowania i rozliczeń Klientów
·        Wyznaczanie i realizacja celów okresowych
·        Wdrożenie odpowiednich działań naprawczych  

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

OFERUJEMY:
·       atrakcyjne wynagrodzenie
·       kwartalną premie za realizację celów i osiągnięcie wyników
·       możliwość rozwoju w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
·       realny wpływ na kształtowanie działu Obsługi Klienta
·       benefity (opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, karta sportowa)
·       sprawny proces rekrutacyjny

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 4 wyświetleń oferty [Kierownik działu obsługi klienta Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: