Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: neoBANK

Miasto/Region:Szczecin / zachodniopomorskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Kompleksowo obsługuje Klientów zgodnie ze standardami Banku, w tym:
    • Udziela informacji w zakresie oferty produktowej,
    • Sporządza dokumentację zgodnie z dyspozycją Klienta,
    • Wykonuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe,
  • Kształtuje długotrwałe relacje z Klientem,
  • Realizuje zadania bieżące o charakterze organizacyjno-biurowym,
  • Buduje pozytywny wizerunek Banku.
  • Lubi się uczyć i jest zmotywowana do zdobywania doświadczenia zawodowego w bankowości,
  • Posiada wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
  • Może się pochwalić doświadczeniem w zakresie obsługi Klienta,
  • Potrafi budować długotrwałe relacje z Klientami,
  • Jest odpowiedzialna, zaangażowana oraz dobrze organizuje pracę własną,
  • …a także, pozytywnie i otwarcie podchodzi do pracy w zespole.

Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na polskim rynku.
Szukamy osób, które są takie jak my – też dynamicznie się rozwijają.

Dołącz do nas i znajdź dla siebie miejsce w oddziale naszego Banku w Szczecinie na stanowisku

  • Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
  • Chcesz zdobyć doświadczenie w bankowości i rozwijać swoje kompetencje?
  • Pracujesz w back-office i pragniesz poznać pracę związaną z obsługą klienta?
  • czy może…
    dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową i chcesz zdobyć doświadczenie w uznanej instytucji finansowej?

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 1 wyświetleń oferty [Specjalista ds. Obsługi Klienta Szczecin]

Dodaj pomysł lub uwagę: