Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta z j. francuskim

Firma: Gi Group Sp.z o.o.

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 
  • znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość Ms Excel na bardzo dobrym poziomie
  • umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem
  • proaktywność, otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kwartalną premie za realizację celów i osiągnięcie wyników
  • możliwość rozwoju w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
  • samodzielne stanowisko i realny wpływ na kształt działu Obsługi Klienta
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, karta sportowa)
  • sprawny proces rekrutacyjny

Aktualnie, dla naszego Klienta, który planuje rozwój centrum obsługi klienta w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,
  • Zarządzanie i motywowanie pracowników podległego zespołu,
  • Wyznaczanie i realizacja celów okresowych,
  • Zarządzanie danymi osobowymi.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 14 wyświetleń oferty [Kierownik Działu Obsługi Klienta z j. francuskim Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: