Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Team Leader w dziale Call Center

Firma: Gi Group Sp.z o.o.

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Wymagania:

  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Otwartość, proaktywność

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
  • Wiele wyzwań pozwalających na podnoszenie kwalifikacji
  • Dynamiczne, środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • System benefitów
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy

Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, producenta rozwiązań e-learningowych, poszukujemy osoby na stanowisko: 

Opis stanowiska:

  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań
  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 13 wyświetleń oferty [Team Leader w dziale Call Center Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: