Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Dyrektor Finansowy ds. spółek zagranicznych oraz Fundacji

Firma: Cavatina Holding

Miasto/Region:Bielsko-Biała / śląskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie swojej aplikacji za pomocą przycisku
APLIKUJ TERAZ 


CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Właściciel kompleksu biurowców klasy A w Krakowie - Business Equal Park, Carbon Tower we Wrocławiu i Chmielna 89 w Warszawie. Dołącz do pracowników Grupy Kapitałowej CAVATINA HOLDING S.A, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

Opis stanowiska:

  • Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
  • odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
  • zarządzanie płynnością spółki,
  • pozyskiwanie kapitału dla spółek,
  • pozyskiwanie kredytów dla firmy,
  • analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
  • utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
  • zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
  • organizacja i nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków Dyrektora Finansowego,
  • sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji,
  • przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
  • wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe obszarze finansów,
  • doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami,
  • doświadczenie w analizie i optymalizacji procesów w przedsiębiorstwie,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • zaangażowanie, dokładność, skrupulatność, systematyczność,
  • dobra organizacja pracy,
  • preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.

Oferujemy:

Benefity dla pracowników:

  • karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
  • paczki świąteczne
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
  • darmowa nauka języków
  • imprezy firmowe
  • wyjazdy integracyjne
  • pyszna kawa
  • atrakcyjne i komfortowe biura

Oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie i pracę u jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych,
  • możliwości dużego rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów pracowniczych (min. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową),
  • komfortowe warunki pracy,
  • wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 10 wyświetleń oferty [Dyrektor Finansowy ds. spółek zagranicznych oraz Fundacji Bielsko-Biała]

Dodaj pomysł lub uwagę: