Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Web Analityk (E-Commerce)

Firma: Michael Page

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Kogo szukamy / Profile description:

  • Min. 2.5 roku doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową;
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel, SQL oraz Google Analytics, narzędzi do Heatmap i Google Data Studio;
  • Język angielski w stopniu średnio-zaawansowanym (B1-B2);
  • Chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
  • Dobre zdolności komunikacyjne
  • Pasja do sportu

Opis stanowiska / Job description:

  • Zaawansowana analiza profilu Klienta i jego zachowań w kanale online
  • Analiza efektywności źródeł ruchu na stronie www (e-commerce)
  • Rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych
  • Konfiguracja i weryfikacja narzędzi analityki internetowej
  • Realizacja i weryfikacja określonych KPI, a także rekomendowanie zmian
  • Analiza i optymalizacja konwersji, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX i UI
  • Raportowanie i prezentacja wniosków z analiz i raportów
  • Tworzenie rekomendacji kierunku działań na potrzeby tworzenia strategii performance marketingu
  • Implementacja i audyt narzędzi analitycznych

Oferujemy / We offer:

  • Elastyczność co do godzin pracy i home office, jak również formy współpracy (umowa o pracę / B2B)
  • Możliwość wyboru szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe

Podsumowanie / Job summary:

Obecnie w związku z rozwojem działu e-commerce, poszukujemy kandydatów na stanowisko Web Analityka (Conversion Rate Optimization Specialist).

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 2 wyświetleń oferty [Web Analityk (E-Commerce) Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: