Stanowisko:
Firma: MetLife
Miasto/Region:Gdynia / pomorskie
Forma Zatrudnienia:dowolna
Zarobki:dowolne
Doradca Klienta
Miejsce pracy:
Gdynia
Co będzie Twoim zadaniem? :
- wspieranie klientów w korzystaniu z produktów oferowanych przez firmę;
- oferowanie oraz pomoc w doborze odpowiednich rozwiązań dopasowanych indywidualnie do potrzeb klientów;
- budowanie pozytywnych relacji z klientem;
- kompleksowa obsługa klienta;
- wykorzystywanie kanałów marketingowych w celu pozyskiwania nowych klientów;
- współpraca z menedżerem w projektach firmowych.
Pasujesz jeśli:
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub masz motywację aby je zdobyć;
- posiadasz wykształcenie minimum średnie;
- lubisz pracę z ludźmi, a poznawanie nowych osób przychodzi Ci z łatwością;
- łatwo podtrzymujesz kontakt z rozmówcą;
- jesteś przedsiębiorczy i doskonale zorganizowany;
- potrafisz zarządzać swoim czasem pracy oraz innych;
- najważniejsza jest dla Ciebie atmosfera, wsparcie i współpraca (lubiący rywalizację również znajdą coś dla siebie ;));
- stawiasz na rozwój, ponieważ u nas działamy w szybkim tempie.
Co oferujemy:
- praca do wyboru: ONLINE/STACJONARNA/ELASTYCZNA (czas pracy dopasowany do Ciebie);
- stabilne wynagrodzenie (niezależne od sytuacji z COVID-19);
- możliwość rozwijania swojego biznesu, ale również przejrzysta ścieżka rozwoju zawodowego w sprzedaży;
- kilka szkoleń w miesiącu (sprzedażowe, managerskie, zarządzanie projektami, motywacja, techniki wywierania wpływu na ludzi, rekrutacja, przywództwo itd.);
- udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych w oparciu o E-Learning;
- zespół ambitnych ludzi, którzy tworzą projekty w różnych branżach;
- dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna i karta multisport);
- praca stała lub dodatkowa;
- 24 miesięczne finansowe wsparcie ’pas startowy’, zgodnie z zapisami w Ścieżce Kariery;
- opieka mentorów: Dyrektor i Manager Oddziału, a także Psycholog Biznesu;
- możliwość awansu na stanowisko kierownicze (tryb stałej pracy);
- umowa zlecenie/ kontrakt / B2B.
Benefity:
O wartościach
Kierujemy się odpowiedzialnością, szacunkiem i skupiamy się na rozwoju. Rozwój rozumiemy zarówno jako jakość produktów ale przede wszystkim rozwój naszych ludzi. Darząc się wzajemnym zaufaniem i działając w duchu współodpowiedzialności, budujemy różnorodny zespół, w którym każdy głos ma znaczenie.