Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy Specjalistę ds. Obsługi Klienta. Szukasz pracy? Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne? Z łatwością przychodzi Ci budowanie dobrego kontaktu z ludźmi? Zapraszamy do aplikowania.
Specjalista ds. obsługi klienta na pół etatu
W swojej codziennej pracy będziesz:
- zajmować się telefoniczną obsługą osób zainteresowanych szkoleniami z branży IT (praca nie ma związku ze sprzedażą usług)
- przeprowadzać analizę potrzeb szkoleniowych osób zainteresowanych szkoleniami z oferty firmy
- umawiać spotkania
- administrować bazą kontaktów.
Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:
- chcesz pomagać klientom w doborze odpowiednich szkoleń
- masz doświadczenie w obsłudze klienta
- jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz nowe relacje
- potrafisz dotrzymać terminów i potrafisz organizować własną pracę
- szybko się uczysz, jesteś proaktywny w działaniu
- potrafisz pracować w zespole
- znasz pakiet MS Office
- posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny)
Co mamy do zaoferowania?
- umowę o pracę na pół etatu
- na etapie wdrożenia praca stacjonarna w siedzibie firmy we Wrocławiu, a po wdrożeniu możliwość pracy zdalnej
- 3 dni pracujące w tygodniu w przedziale godzinowym: 13.00 - 20.00 (do ustalenia z pracodawcą)
- telefon służbowy.