Powrót do strony głównej

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Firma: HRlink

Miasto/Region:Szczecin / zachodniopomorskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia klientom biznesowym w trakcie wdrożenia i obsługi systemu informatycznego HRlink.pl
  • Bieżące wsparcie oraz szkolenia użytkowników aplikacji
  • Budowanie pozytywnych , długofalowych relacji z klientami firmy
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży i IT
  • Dbanie o wysoką jakości obsługi
  • Realizacja projektów wdrożeniowych dla przydzielonych klientów
  • Aktywne proponowanie usprawnień i nowych funkcjonalności systemu dla klientów

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Chętnie się uczysz i zdobywasz nową wiedzę angażujesz się i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Nie skupiasz się na problemie- zawsze szukasz rozwiązań
  • Nie chcesz pracować jak automat - obsługę Klienta traktujesz indywidualnie
  • Masz smykałkę techniczną
  • Jesteś graczem zespołowym
  • Orientację na cel masz we krwi

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 4000- 5000 zł brutto w ramach umowy o pracę (adekwatnie na B2B)
  • Możliwość uzyskania premii
  • Realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy poprzez wdrażanie własnych pomysłów/usprawnień
  • Narzędzia niezbędne do pracy oraz solidne wsparcie merytoryczne i praktyczne
  • Pracę w ścisłym centrum Szczecina
  • Współfinansowane benefity, tj. opieka medyczna, karta multisport
  • Możliwość jeszcze lepszego poznania branży HR,

Obowiązek informacyjny

  1. Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych jest HRlink Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Wojska Polskiego 8, 70-471 Szczecin, NIP 8513164774 (dalej "Administrator").Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Przesłanie danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie Pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez złożenie wniosku w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub drogą e-mail na kontakt@hrlink.pl. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres email kontakt@hrlink.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  2. Dane pozyskane w postępowaniu rekrutacyjnym Administrator przetwarza:
    a) kiedy preferujesz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim art. 221 Kodeksu Pracy. W celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
    b) kiedy preferujesz zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest zawarcie umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit b) RODO)
    c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)
  3. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane podwykonawcom Administratora, takim jak: podmioty świadczące usługi związane z obsługą księgową, dostawcy systemów informatycznych i usług IT.
  4. Twoje dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zakończenia procesu rekrutacji i dokonania przez Administratora wyboru kandydata lub kandydatów. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora.
  5. Każdą z wyrażonych zgód możesz wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  6. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest wymagane:
    - przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks Pracy – w przypadku, kiedy preferujesz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    - dla celów prowadzenia rekrutacji – w przypadku, kiedy preferujesz zatrudnienie w oparciu o umowę cywilną.
  8. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości rozpatrzenia Twojej kandydatury w procesie rekrutacyjnym. W zakresie pozostałych danych, podanie danych jest dobrowolne."

Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twojego CV w naszych przyszłych rekrutacjach, prosimy o dopisanie w CV:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji".

HRlink jest szczecińską firmą technologiczną z branży IT, która w ostatnich latach osiągnęła pozycję w ścisłej czołówce rodzimych dostawców aplikacji typu ATS. Jako jedyny podmiot HRTech z Polski, jesteśmy laureatem prestiżowego rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE 2019, będąc jedną z 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.

Naszym kluczowym produktem jest HRlink.pl - przyjazny i wygodny w obsłudze system do rekrutacji online.

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 5 wyświetleń oferty [SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Szczecin]

Dodaj pomysł lub uwagę: