Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna

Firma: Bank Millennium S.A.

Miasto/Region:PRACA ZDALNA / dolnośląskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Stałe łącze internetowe (bez limitu lub limit powyżej 200 GB/miesiąc)
  • Wydzielone pomieszczenie, w którym będziesz mógł swobodnie prowadzić rozmowy z Klientami 
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
  • Pracę zdalną
  • Służbowy komputer i słuchawki
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
  • Cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z klientem
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta

Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj teraz

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • Telefoniczna obsługa klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia) np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 12 wyświetleń oferty [Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna PRACA ZDALNA]

Dodaj pomysł lub uwagę: