Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Asystent kierownika sklepu

Firma: Action Polen

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju. 
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty. 
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Zadania Asystenta Kierownika Sklepu

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
  • jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
  • zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
  • asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
  • jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
  • jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe

Co możemy Ci zaoferować

  • ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
  • profesjonalny system szkoleń
  • pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony
  • bezpłatna opieka medyczna Luxmed
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

Czego oczekujemy od Ciebie

  • doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem
  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
        entuzjazmu i dynamiki w działaniu

Zainteresowany?

Chciałbyś się rozwijać wraz najszybciej rozrastającym się dyskontem produktów nieżywnościowych w Europie? Jeśli tak, to wyślij swoje zgłoszenie, klikając poniższy przycisk.

                                       Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 39 wyświetleń oferty [Asystent kierownika sklepu Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: