Powrót do strony głównej

Stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER

Firma: MMP NEUPACK POLSKA SP. Z O.O.

Miasto/Region:Bydgoszcz / kujawsko-pomorskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

Firma MMP Neupack Polska, jeden z największych producentów opakowań tekturowych,
w związku z intensywnym rozwojem organizacji,
poszukuje osoby na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie współpracą z dedykowanym klientem celem spełnienia jego oczekiwań i wymagań;
  • Rozwijanie portfolio dedykowanego klienta oraz współpraca pod względem komercyjnym;
  • Monitorowanie rynku konsumenckiego i opakowaniowego oraz raportowanie wniosków;
  • Przygotowywanie i ustalanie ofert cenowych;
  • Przygotowywanie umów i zasad współpracy z klientem;
  • Nadzór nad współpracą z dedykowanym klientem w zakresie jakości, ilości i terminowości dostarczanych produktów;
  • Inicjacja implementacji wprowadzanych konstrukcji dla nowych i istniejących projektów;
  • Analiza kalkulacji powykonawczych;

Profil kandydata:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Key Account Manager, preferowane doświadczenie w branży opakowaniowej;
  • Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne lub techniczne;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym, na poziomie co najmniej B2, (język niemiecki będzie dodatkowym atutem);
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel;
  • Nastawienie na realizacje celów;
  • Wysokie zdolności negocjacyjne i sprzedażowe;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;

Oferujemy:

  • Pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję w swojej branży, należącej do globalnego koncernu Mayr-Melnhof Packaging.
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat, docelowo na czas nieokreślony, wynagrodzenie zawsze na czas).
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (m.in. szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie studiów).
  • Elastyczność w zakresie organizacji pracy: możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:00-9:00, opcja pracy częściowo w formie Home Office.

Bogaty zestaw premii i benefitów:

  • premia roczna, premie specjalne, funkcyjne, za polecenie pracownika w ramach Programu Rekomendacji,
  • świadczenia z ZFŚS (dofinansowanie wypoczynku, wyprawka szkolna, świadczenia celowe, okolicznościowe),
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz członków rodziny,
  • karta Multisport,
  • ubezpieczenie grupowe na życie oraz dodatkowa polisa związana z COVID


Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 58 wyświetleń oferty [KEY ACCOUNT MANAGER Bydgoszcz]

Dodaj pomysł lub uwagę: