Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Opiekun Klienta w Oddziale Banku

Firma: Bank Millennium S.A.

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
  • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
  • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
  • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
  • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
  • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
  • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
  • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
  • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
  • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj teraz

W formularzu wpisz numer referencyjny GL/DK/Warszawa

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
  • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
  • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
  • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 52 wyświetleń oferty [Opiekun Klienta w Oddziale Banku Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: