Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Firma: Bank Millennium S.A.

Miasto/Region:Warszawa / świętokrzyskie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach
  • Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
  • Dogodną lokalizację - okolice metra Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy
  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku

Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj teraz

W formularzu wpisz numer referencyjny GL/DBB/WCC/Warszawa

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 32 wyświetleń oferty [Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: