Powrót do strony głównej

Stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych

Firma: Bank Millennium S.A.

Miasto/Region:Warszawa / mazowieckie

Kraj:

Forma Zatrudnienia:dowolna

Zarobki:dowolne

Treść oferty:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność podejmowania inicjatywy w relacjach z Klientami
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność skutecznego przekonywania
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
  • Skuteczność w realizacji celów
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach
  • Brak rutyny – nie korzystamy ze skryptów rozmów, więc każda Twoja rozmowa może być wyjątkowa
  • Wsparcie kolegów z Zespołu
  • Karta sportowa na preferencyjnych warunkach
  • Dogodną lokalizację - okolice metra Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy
  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku

Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj teraz

W formularzu wpisz numer referencyjny GL/DBB/WSU/Warszawa

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A.
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe
  • Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Już złożyłeś aplikacje na tę ofertę aplikuję 36 wyświetleń oferty [Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych Warszawa]

Dodaj pomysł lub uwagę: